zondag 9 juni 2013

Welkom op mijn Blog!

Hallo Iedereen, en welkom op mijn blog!
Ik ben Dirk Vermeulen en ik heb deze blog hier op gezet om jullie over de aanschaf van mijn eerste woning te vertellen.

Momenteel woon ik met mijn 31 jaar nog op kamers, en vind dat het wel tijd is voor een eigen woning.
Ik heb besloten om vanwege de huidige hoge huurprijzen, toch maar een woning aan te schaffen.
Ik zal hier vertellen over de zoektocht naar de juiste woning, de bezichtigingen die ik heb gehad en ga hebben, en natuurlijk de bijbehorende hypotheekadviesgesprekken!

Ik ben sinds maart 2013 langzaam aan het rond kijken naar een woning. En voor jullie informatie, mijn budget ligt rond de 175.000 euro.

 Ik ben op zoek naar een woning in Enschede, waar ik nu toch ook al wel enige jaren op kamers woon vanwege de studie die ik hier aan de universiteit heb gevolgd. Omdat ook mijn huidige werk zich in Enschede bevindt, blijf ik hier graag wonen. In Enschede zijn de woningen gelukkig niet zo duur als in Amsterdam, maar toch ook niet goedkoop.

 Het is daarom een flinke zoektocht waarover ik zoveel mogelijk zal vertellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten